Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σταφίδες με φυτοφάρμακο στα σχολεία;;;


Έντονη ανησυχία έχει προκαλέσει ρεπορτάζ της Καθημερινής της 5/6/11 σχετικά με τις σταφίδες που μοιράστηκαν στους μαθητές μέσω προγράμματος υγιεινής διατροφής. Ως γονείς κι εμείς οφείλουμε να το μοιραστούμε μαζί σας, για προληπτικούς πάντα λόγους και χωρίς να παίρνουμε θέση.

«Υπολείμματα απαγορευμένου φυτοφαρμάκου εντοπίστηκαν σε αποξηραμένη σταφίδα που μοιράστηκε στα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος που χρηματοδοτείται με 2.221.083 ευρώ (τα μισά κονδύλια προέρχονται από τον κρατικό προϋπολογισμό) για την προώθηση της κατανάλωσης φρούτων από μαθητές. Αν και οι ποσότητες που ανιχνεύθηκαν δεν είναι άμεσα τοξικές για τους μικρούς μαθητές, σοβαρά ερωτήματα εγείρονται όσον αφορά τους ελέγχους που θα έπρεπε να έχουν πραγματοποιηθεί, αλλά και την προέλευση του προϊόντος.»

Για περισσότερα επισκεφτείτε τη σελίδα της Καθημερινής:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_05/06/2011_444788

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασιλικός και λαογραφία

Φυτό της οικογένειας των χειλανθών, πολυετές, με φύλλα και άνθη εξαιρετικά εύοσμα, ο «ώκιμος ο βασιλικός» είναι το δημοφιλέστερο ελληνικό φυτό, αγαπητό στις νοικοκυρές, που φροντίζουν να έχουν τουλάχιστον μια γλάστρα του στον κήπο ή το παράθυρό τους. Πλατύφυλλος, σγουρός ή σαραντάφυλλος θεωρείται από το λαό το σύμβολο του έρωτα και της αιώνιας αγάπης, μα και θυμητικό υποσχέσεων και όρκων που δόθηκαν: «Βασιλικέ μου της βραγιάς και κρίνε μου του δάσους άχου, εγώ, πουλάκι μου, και πώς να σε ξεχάσω. Στο παραθύρι που ‘σαι εσύ βασιλικός δεν πρέπει γιατ’ είσαι συ ο βασιλικός κι οπ’ έχει μάτια ας βλέπει. Βασιλικό και ρόζμαρι κι ανθό του γλυκανίσου ο έρωτας τα μάζεψε κι έκαμε το κορμί σου.» Ο βασιλικός έχει ξεχωριστή θέση στην ελληνική λαϊκή παράδοση και χάρη στην συμμετοχή του στη χριστιανική εκκλησιαστική λατρεία. Βασιλικό βυθίζει ο ιερέας στον αγιασμό για να ραντίσει τους πιστούς, σε κλωνάρια βασιλικού τοποθετείται και ο σταυρός στις 14 Σεπτεμβρίου, εορτή του Σταυρού, αφού το αρω...

Γιορτή Μητέρας – Ημέρα Χαράς, Διασκέδασης & Προσφοράς στο 5ο Δημοτικό Βριλησσίων

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 5 ου Δημοτικού Βριλησσίων σας προσκαλεί στην εκδήλωση « M others – Ημέρα Χαράς, Διασκέδασης & Προσφοράς» η οποία υλοποιείται στις 12 Μαΐου και ώρες 10:00 – 15:00 . Με στόχο να μεταδώσουν στα παιδιά τις αρχές της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς, οι γονείς του 5 ου Δημοτικού Βριλησσίων μετατρέπουν για μία ημέρα το σχολείο σε χώρο γέλιου και ψυχαγωγίας, αλλά και σε χώρο στήριξης των ανθρωπιστικών οργανώσεων « ΤοΧαμόγελο του Παιδιού» και PRAKSIS . Τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να δουν θέατρο, να συμμετάσχουν σε παιχνίδια και εργαστήρια, να αγοράσουν βιβλία και να συγκεντρώσουν είδη για τις δύο οργανώσεις. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης « M others – Ημέρα Χαράς, Διασκέδασης & Προσφοράς» είναι το ακόλουθο: 10:30 - 11:30   « ΔΩΣ' ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ »  Η Εκπαιδευτικός και Συγγραφέας   Γιολάντα Τσορώνη – Γεωργιάδη   ζωντανεύει την ιστορία του ομώνυμου βιβλίου με πολλές δράσεις και παιχνίδια. Τα παιδιά ενών...

Σεμινάριο "Bullying στο Σχολείο: Διάγνωση, Πρόληψη & Αντιμετώπιση"

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρέθηκε την Τετάρτη 17 Απριλίου 2019 το σεμινάριο "Bullying στο Σχολείο: Διάγνωση, Πρόληψη & Αντιμετώπιση" με εισηγήτρια την Δρ. Αντωνία Τορρένς, εκπαιδευτική ψυχολόγο, πρόεδρο του ΚΜΟΠ  και υπεύθυνη του προγράμματος Live Without Bullying . Η Δρ. Τορρένς, την οποία ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή της, μας εξήγησε: Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός: Ποια παιδιά συνήθως βάλλονται από αυτόν και πού, πόσο σοβαρός μπορεί να είναι, για ποιους λόγους κάποια παιδιά ασκούν εκφοβισμό και πώς οι γονείς μπορούν να μιλούν στα παιδιά τους σχετικά με αυτό. Ποιες είναι οι ενδείξεις που μπορούν να έχουν οι γονείς όταν το παιδί τους έχει υποστεί είτε έχει ασκήσει εκφοβισμό Ποια είναι τα συμπτώματα του παιδιού που εκφοβίζεται. Τι μπορούμε να κάνουμε ως γονείς και λάθη που μπορούμε να αποφεύγουμε Πώς θα μάθουμε να ενθαρρύνουμε το παιδί μας να μιλήσει χωρίς να το πιέζουμε. Πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε το παιδί μας να προτείνει το ίδιο τρόπους για να...