Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρόσκληση για τους γονείς της Α' Δημοτικού

Αγαπητοί γονείς,

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου Δημοτικού Σχολείου προσκαλεί τους γονείς των μαθητών της πρώτης τάξης σε ενημερωτική συνάντηση – καλωσόρισμα για τα παιδιά της Α΄ Τάξης την Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010 στις 6:30 μ.μ., στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας.

Στη συνάντηση θα έχουμε την ευκαιρία να γνωριστούμε και να συζητήσουμε όλα τα θέματα, που μας απασχολούν.

Με εκτίμηση,  
το Διοικητικό Συμβούλιο

Σχόλια