Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2014-2015



Φέτος τα τμήματα δημιουργικής απασχόλησης για τα παιδιά μας ξεκινούν από τα Σάββατο 1 Νοεμβρίου. Τα μαθήματα θα γίνονται στις αίθουσες του σχολείου. Η λειτουργία των τμημάτων θα οριστικοποιηθεί ανάλογα με την προσέλευση των ενδιαφερομένων και σε συνεργασία με τους δασκάλους. Τα μαθήματα που θα γίνουν είναι;

Σκάκι με τον κο Στ. Γαζή, τηλέφωνο επικοινωνίας: 6972237514
Πιάνο με τον κο Ν. σιδερή, τηλέφωνο επικοινωνίας: 6974325525
Πιάνο με τον κο Χρ. Γαλίτη, τηλέφωνο επικοινωνίας:6937402186
Πιάνο με την κα αν. Πατσιδιώτη, τηλέφωνο επικοινωνίας: 6936157711
Ρομποτική με τον κο Α.Δρούγα, τηλέφωνο επικοινωνίας:6971782888

Η παρουσία ενός τουλάχιστον γονέα ανά τμήμα κατά τη διάρκεια των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για λόγους ασφαλείας. Οι ώρες και το κόστος των μαθημάτων θα συμφωνηθούν με τους δασκάλους.

Εγγραφές, πληροφορίες  και γνωριμία με τους δασκάλους θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 18 Οκτωβρίου στο σχολείο από τις 10.30 ως τις 11.30.

Με εκτίμηση
Το Διοικητικό Συμβούλιο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασιλικός και λαογραφία

Φυτό της οικογένειας των χειλανθών, πολυετές, με φύλλα και άνθη εξαιρετικά εύοσμα, ο «ώκιμος ο βασιλικός» είναι το δημοφιλέστερο ελληνικό φυτό, αγαπητό στις νοικοκυρές, που φροντίζουν να έχουν τουλάχιστον μια γλάστρα του στον κήπο ή το παράθυρό τους. Πλατύφυλλος, σγουρός ή σαραντάφυλλος θεωρείται από το λαό το σύμβολο του έρωτα και της αιώνιας αγάπης, μα και θυμητικό υποσχέσεων και όρκων που δόθηκαν: «Βασιλικέ μου της βραγιάς και κρίνε μου του δάσους άχου, εγώ, πουλάκι μου, και πώς να σε ξεχάσω. Στο παραθύρι που ‘σαι εσύ βασιλικός δεν πρέπει γιατ’ είσαι συ ο βασιλικός κι οπ’ έχει μάτια ας βλέπει. Βασιλικό και ρόζμαρι κι ανθό του γλυκανίσου ο έρωτας τα μάζεψε κι έκαμε το κορμί σου.» Ο βασιλικός έχει ξεχωριστή θέση στην ελληνική λαϊκή παράδοση και χάρη στην συμμετοχή του στη χριστιανική εκκλησιαστική λατρεία. Βασιλικό βυθίζει ο ιερέας στον αγιασμό για να ραντίσει τους πιστούς, σε κλωνάρια βασιλικού τοποθετείται και ο σταυρός στις 14 Σεπτεμβρίου, εορτή του Σταυρού, αφού το αρω...

Γιορτή Μητέρας – Ημέρα Χαράς, Διασκέδασης & Προσφοράς στο 5ο Δημοτικό Βριλησσίων

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 5 ου Δημοτικού Βριλησσίων σας προσκαλεί στην εκδήλωση « M others – Ημέρα Χαράς, Διασκέδασης & Προσφοράς» η οποία υλοποιείται στις 12 Μαΐου και ώρες 10:00 – 15:00 . Με στόχο να μεταδώσουν στα παιδιά τις αρχές της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς, οι γονείς του 5 ου Δημοτικού Βριλησσίων μετατρέπουν για μία ημέρα το σχολείο σε χώρο γέλιου και ψυχαγωγίας, αλλά και σε χώρο στήριξης των ανθρωπιστικών οργανώσεων « ΤοΧαμόγελο του Παιδιού» και PRAKSIS . Τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να δουν θέατρο, να συμμετάσχουν σε παιχνίδια και εργαστήρια, να αγοράσουν βιβλία και να συγκεντρώσουν είδη για τις δύο οργανώσεις. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης « M others – Ημέρα Χαράς, Διασκέδασης & Προσφοράς» είναι το ακόλουθο: 10:30 - 11:30   « ΔΩΣ' ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ »  Η Εκπαιδευτικός και Συγγραφέας   Γιολάντα Τσορώνη – Γεωργιάδη   ζωντανεύει την ιστορία του ομώνυμου βιβλίου με πολλές δράσεις και παιχνίδια. Τα παιδιά ενών...

Σεμινάριο "Bullying στο Σχολείο: Διάγνωση, Πρόληψη & Αντιμετώπιση"

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρέθηκε την Τετάρτη 17 Απριλίου 2019 το σεμινάριο "Bullying στο Σχολείο: Διάγνωση, Πρόληψη & Αντιμετώπιση" με εισηγήτρια την Δρ. Αντωνία Τορρένς, εκπαιδευτική ψυχολόγο, πρόεδρο του ΚΜΟΠ  και υπεύθυνη του προγράμματος Live Without Bullying . Η Δρ. Τορρένς, την οποία ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή της, μας εξήγησε: Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός: Ποια παιδιά συνήθως βάλλονται από αυτόν και πού, πόσο σοβαρός μπορεί να είναι, για ποιους λόγους κάποια παιδιά ασκούν εκφοβισμό και πώς οι γονείς μπορούν να μιλούν στα παιδιά τους σχετικά με αυτό. Ποιες είναι οι ενδείξεις που μπορούν να έχουν οι γονείς όταν το παιδί τους έχει υποστεί είτε έχει ασκήσει εκφοβισμό Ποια είναι τα συμπτώματα του παιδιού που εκφοβίζεται. Τι μπορούμε να κάνουμε ως γονείς και λάθη που μπορούμε να αποφεύγουμε Πώς θα μάθουμε να ενθαρρύνουμε το παιδί μας να μιλήσει χωρίς να το πιέζουμε. Πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε το παιδί μας να προτείνει το ίδιο τρόπους για να...